Thursday 7 July 2022

MAKAN MALAM DI WARTEG IPOH

 


Semalam aku dengan encik suami jalan2 cari makan lagi sekitar ipoh , mulanya kami ke T.K.K bersebelahan gerbang malam tu tapi lepas tu kami pusing2 cari tempat makan , rupanya ada je tempat2 makan tersembunyi sekitar gerbang malam yang aku belum terjah makan ha ha lepas ni tau la kan sebab kami ni memang suka gi makan2 tempat berlainan , untuk malam hari tu kami singgah makan di Warteq Ipoh 


Ada jugak beberapa pelanggan tengah makan tapi lepas kami masuk tak lama makin ramai datang makan , alhamdulillah dapatla meja yang bersesuaian dengan aku yang berniqab ni hihi 


Makan ringkas2 je waktu malam aku order kueyteow goreng , telur mata dengan air lemon asam boi pastu encik suami order chicken chop dengan teh o limau , memang sedaplah menu2 situ menurut tekak aku 😄👍 


Chicken chop encik suami aku rasa sikit sedaplah rasa macam nak je order 1 lagi chicken chop tapi ingat diri hahaha tu pun lambat nak abiskan makanan aku yelah aku makan lambat sket maklumla memghayati rasa makanan hihi


Alhamdulillah syukur pada Allah S.W.T atas rezeki dariNya , Allah mengingatkan kita mesti sentiasa bersyukur selalu padaNya nanti Dia akan tambah lagi rezeki kat kita kan....Syukur selalu.....lepas makan dah ngantuk pulak camtu la jadi lepas makan hehe.....dah jom balik ke pangkal jalan......  

No comments: