Saturday, 17 November 2012

birthday dik dil setahun...









dik dil manjenye dengan tok...mak ngah nak amek pun tanak :)
paksu mat geli2 perut baru nak gelak susah tol nak gelak..mahal...:)
breakfast today
abg arif snap gambar sendiri ;0
hidung mucuk2...:)
muke masam??? :)
mane gigi??? :)
mata sepet??..ooo macam ni mate sepet ;0
abg arif suka main lif2
konon nak tekan butang lif..kemain suke ;0
sekali ngan tok pun main lif ;0
tgk seronok sungguh nak tekan lif ;0
takutttttt pegang mak ngah ;0
cuak ;0
seronok ke padang mainan

beg sape ntah tertinggal; :)


hmm esok mak n adik cekmi sekeluarga dah nak balik kg...adoii sekejapan je dorang kat sini....nak tunggu cekmi lak balik kg bile la kan...kalau la kg tu dekat..tiap2 saat nak balik..hmmm...k lah dah ngantuk esok pepagi ade program ngan mak cekmi nak ke mesejid lak ;0..daaa

2 comments:

mamalieyna said...

Bestla emei, makmaiumah..tp bila depa dh nk blk huuu sedey plak kan..huu..

Happy weekend

amy said...

tu la has...memang best kalau depa dok lama2 kat sini..nak harap kita balik hmmm bila la kan lama2 sekali la baru leh balik ;0....