CLICK2 :)

Friday, 11 January 2013

Hari Ini...


hari ni sedar tak sedar dah jumaat....sekejap je masa berlalu kan...tp Alhamdulillah hidup tak pernah membosankan hehehe :)...

so jom tgk perkara sunat yg boleh dilakukan pada hari jumaat :

1) baca surah al kahfi nanti kita akan disinari cahaya sampai datang hari jumaat seterusnya...baca surah ni kita juga akan dilindungi dari fitnah dajal....
2) bykkan berselawat kepada Nabi Muhammad S.A.W...
3) bykkan berdoa sebab doa akan termakbul sebelum terbenamnya matahari..

kebetulan tgk kat Al Hijrah kan so memang boleh dikongsikan bersama :)..

hari ni lunch just goreng ayam ngan buat telur dadar sebab ikan masak kicap semalam ade lagi...sayur goreng pun ade lagi so jgn membazir ok? tak baik :)


td layan jugak drama korea My Beloved Sister n drama arab Spring Of Cordoba....oh dah jatuh chenta dengan drama2 ni ;p...I LIKE tol...tak pernah ok layan n ikut cerita...selalunya jeling2 n abai je...ni bila dah tgk haaa terus duduk diam depan tv sambil ngadap pc ekekeke ;p..


malam nak go out ade hal sket....hmm tp tak pasti akan melencong ke tak...tgk je jap gi kihkihkih ;p....

 


No comments: