Tuesday, 26 March 2013

AuRa UlTrAmEn :)





 Mempunyai anak2 buah yang sangat obses dengan watak ultramen memang bukanlah sesuatu yang menghairankan hahaha..kalau boleh mereka ni dah membayangkan diri merekalah sebenarnye ultramen itu ;p...mangsanya hakulah yg selalu kena fire dengan mereka ni kunun2 hakulah raksasa yang patut ditumpaskan HAHAHA ;p...jom tgk keletah mereka abg ayeh & ujey :)




menyusun watak2 ultramen bukan senang nak bagi dorg ni berdiri tp abg ayeh tetap bersemangat waja nak tgk ultramennya berdiri...sikit2 ngadu 'cane ni nak ngah ultramen tanak BiDiE...*pitam mak ngah kau asyik dengar konye merengek tau tak!!!! :p..



 bila dah berjaya menBdiEkan ultramen2nya sambil disokong oleh mak ngah kau barula nampak gigi depan kau tersenyum girangla kan?..kan?? ..kan??? ;0..



 ok fine pastu mulela nak verangan kununnya dialah penyelamat bumi yang bakal didatangi raksasa sekejap lagi ;p...




eh2 sukelak dia tgk ultramen2nya berdiri gagah atas mesin jahit tok dia tu ;p....ultramen nak menjahit ke ayeh oiiiiiiiii ;p



 tetibe dtg pulak geng ultramen dia sorg lg ;0...



walaupun kejap2 ultramennya tumbang tp semangat nak bagi BiDiE tetap diteruskan tp alamak ade geng ultramen kicik dtg nak kacau plak ;p..



ok lepas diumpan bagi biskut tiger ultramen kicik dah beredar fuhhh selamat ;p...makanya usaha2 menbediEkan ultramen diteruskan...aja2 :)



 wah!!! dah siap pun ultramennya sambil tunjuk gigi girangnye cam abg ayeh td ;p



 suke la tu sampai ultramen bapak pun dipeluk kuat2 hahaha :)



 maka raksasa besar terpakse beredar jauh2 sebab ada 2 mastermind ultramen akan dtg menumpaskan raksasa besar kejap lagi..lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ;p...




ok nak masuk dapur masak lak...hmm ape lak masakan haku hari ni kan?? :)...rasenye nak masak :


1) MASAK KICAP IKAN CENCARU
2) KERABU MANGGA lagi ;p
3) SAYUR CENDAWAN BUTANG BUNGA KOBIS ALA2 JEWEL IN THE PALACE :)
4) IKAN BILIS GORENG IKAN MASIN CILI API ;P



daaaa nanti kite cite2 lg k nak masuk dapur istana umahku jap tibe2 bertukar jadi wanita istana bahagian dapur :)...anak2 buah obses ultramen mak buah lak obses jewel in the palace hihihihi ;p



 see ;p semangat2 hihihi




jangan lupe taruk kiub pati ayam knorr...sedapkan masakan anda :)



 nampak menarik tak? hihihi :)



 ade ikan masin dan ikan bilis...:)



 tadaaa dah siap pun senang jek..campak2 siap ;p



 kerabu mangga lagik!!! ;p tp kali ni letak kacang goreng halus...:)



 Masak kicap sos tomato ikan cencaru...:)



 Bismillah..terus ngadap tv layan cite Jewel In The Palace :)..best2



hmm malam ni nak gi jumpe member lame lak....dari kelantan tup2 menginap kat hotel nun depan umah sana hahahaha dekat tol..takpe malam kang jumpe borak2...:)


 


2 comments:

mamalieyna said...

Budak2 kalu dh obses sesuatu, bersungguh2 main :-).. ayeh..ayeh..

amy said...

tu la pastu kite lak bg semangat kat dorg makanya berganda semangat dorg hahaha :)