Monday 8 May 2017

SUNDATE @ BIG APPLE AEON :)



Hari ni agak lewat sikit keluar rumah 😁
Plan nak ke Pasar Pagi tak berjaya hehe 😄
So takpelah masak lunch je terus
Simple je aku masak hari ni
Nasi Goreng Daging Butter


Lepas makan siap semua aku dengan encik suami gerak ke Aeon Mall je 😄
Dah plan asal cancel so hari ni kita jalan2 cuci mata saje takde plan ape2 pun




Cantikkan awan gemawan ni 😍 aku memang suka tengok awan2 sebab cantik pada pandangan aku 

So bila sampai je Aeon masuk2 nampak Secret Recipe terus masuk kejap tengok2 kek pastu keluar 😊
Sebelum tu masuk Kaison kejap cuci2 mata 😎
Jalan depan sikit nampak Big Apple terus singgah beli sebab aku memang suka donut kat Big Apple ni sedap2 😙


So aku ambil 6 pieces harga RM14.50 macam tu
Perisa yang aku pilih yang ada nestum , caramel , coklat , peanut
6 pieces perisa ni memang kena dengan tekak aku 😘


Pastu nampak form peraduan kat kaunter 
Layan je isi form 2 soalan je pun pastu jawapan sah2 ada di situ baca je 😄
Hadiahnya iphone 7 dengan 2 lagi hadiah
Ade rezeki dapatla kan tak harap pun suka2 je 😁
Duduk situ makan donut sket pastu beli air teh crysanthemum 1 botol harga RM2.20


Lepas makan donut kami jalan2 1 shopping mall situ masuk kedai korea tu tibe2 berkenaan ambil 2 bekal ni warna pink gitu untuk besday 🎁🎁 2 orang sahabat aku bulan ni kak Chaq dengan Ju 😁



Dah settle bayar masuk Daiso kejap tetibe banyak pulak barang2 yang aku rasa nak beli 😄
Sabar 😆 kehendak je tu bukan keperluan pun 😄


Lama tak makan coklat layankan je tekak haaha 😄

Kemudian lepas maghrib kami bergerak balik singgah makan malam
Kebetulan restoran bukak siaran mentor 😄
Apelagik layan je tengok sambil makan 😙
Tahniah dekat Erika sebab menang


Kerabu Mangga my favourite 😘


Ikan Goreng kegemaran encik suami


Telur Dadar


Timun dengan Sambal ni memang dorang bagi sekali

Malam ni hujan je tempat aku ni

Wassalam....zzzzzz hehe gigih menaip walaupun dah pagi benor 😁


No comments: