Thursday 11 January 2018

JALAN JALAN CARI MAKAN DI WASNA




Maghrib tadi aku ke pasar malam dengan encik suami sebab nak cari bahan2 mentah dah habis dah sebab tu tak masak sangat tapi sekarang ni aku rasa aku ada hobi barula hahaha nak tahu ape hobi baru aku tu? apelagi aku kerap sekarang ni gi pasar malam la pulak tadi pun selain ayam ikan aku beli kuih lepat pisang dengan laksa jugak hehe my favourite tu


Dah beli tu encik suami ajak makan kat wasna ni aku macam biasela ok je tak kisah pun lagipun tak pernah lagi cuba makan kat sini so ya jom kita makan hahaha sukati sangat bila bab makan ni kan padahal masing2 makin debab 😃



So berhenti makan malam kat sini




ate dah macam pelancong pulak nak bergambar bagai 😃




Pemandangan dalam restoran , oklah sebab ada tv depan tu so layan makan sambil tengok tv 😄




Antara menu dari menu2 yang ada , ok jugaklah tempat ni selesa jugak nak makan pastu ada jugak set combo makan family dari 2 orang hingga 8 orang , sedap2 menu set tu next time boleh cuba




Orang terengganu memang inila yang order dulu haha orang utara ni layankan aje dah semua bedal muahaha 😄




tak sedar lagi tu makin membulat makan lalu je 😆




Nasi Pakimau haha pelikkan nama menu nasik ni aku saje je try so pelayan tu cakap nasi cincang2 samada nak ayam atau daging dorang masakkan so aku pilih daging , rasa ok je sebab licin jugak aku makan kan...😄




Pastu aku tambah telur dadar




Encik suami memang order ni je Nasi Goreng USA cuma USA je tak sampai lagi hahaha 😄




Dah kenyang jomla balik lepas makan automatik nak cari bantal haha

Oklah tido dulu hujan lebat kawasan rumah aku ni sedap tido wassalam zZZZzzzZzz



No comments: