Sunday 7 January 2018

NASI AYAM @ MARRY BROWN




Tadi aku gi Aeon Mall dengan encik suami , saje je jalan2 window shopping dengan nak makan malam sekali , aku suka jalan2 waktu malam berbanding siang ha ha macam puteri lilin gitu 😄 padahal kulit same je dengan bangsa melayu asli yang lain hehe alhamdulillah cuaca sejuk je sepanjang malam maklumla kawasan daerah aku kerap turun hujan so bila kerap hujan suhu jadi sejuk so boleh jadi stress kalau pasang kipas @ aircond ha ha ha 😄 grrrr aircond panas ade tak? gituuuu 😄

So sebelum window shopping kat Aeon Mall tu kami gi jalan2 cari makan dulu , asalnya nak makan dekat food court tapi yang mengurangkan rasa nak makan situ bila tukang masaknya bukan orang melayu huhu so kami ni memang memilih & tengok jugak sape tukang masaknya so tak jadi makan kat food court tu walaupun aku hampir2 nak order sebab encik suami ajak makan dekat Marry Brown


Aku fikir ape je nak makan dekat Marry Brown tu bukan ade nasi sangat pun hahaha tapiiiiiiiii tak ku sangka rupanya dah ada menu nasi ayam dengan nasi lemak kat Marry Brown tu 😄😄😄 nampak nau dah ketinggalan aku ni maklumla jarang2 masuk Marry Brown kan hik!

So oklah kita makan situ je terus kami order Nasi Ayam 2 set pastu air tukar coffee o panas2 , 1 set tu dalam RM12 lebih macam tu so rasa dia oklah sedap jugak layan 😘 dapat pulak duduk dekat kerusi buaian kalau lama2 duduk situ memang boleh terbuai jugak kat situ zzzzzzz hahaha


Lepas makan malam situ turun gi bahagian supermarket tapi takde beli ape pun kata window shopping kan sekali tengok Marygold ada promosi RM4.40 satu berbanding harga asal RM5.85 macam tu so terambil 2 kotak 😄 perempuan dan shopping bagai isi dengan kuku gituuuu muahaha


Kemudian jalan2 kejap cuci mata dekat 11 malam baru teringat jalan pulang tu pun encik suami ajak keluar haha yang binik pulak boleh cakap biarla kita jalan2 sampai ada speaker cakap tu yang 2 orang tu tak reti2 nak balik ke? udah2 le bawakla mentido pulak hahahaha 😆😆😆

Oke2 fine jomlah keluar cik abangggg gituuuu 😄 




Aku send gambar kipas2 manual ni kat group wassap family aku sebab dorang ada beli online tapi kena pakai bateri harga belas2 jugak berbanding harga kipas manual ni 3 RM10 je kot hehe best pulak aku ambil tekan2 depan muka 😄 sejuk jugak , ni kalau takde letrik kat rumah berguna jugakla benda alah ni kan 😄

Wassalam 🙋


Anak2 buah aku : Arif Aidil Ammar yang suka sangat tolong kat dapur 😍 - serius uli onde2 ha ha ha please jangan serius sangat boley???? 😄😄😄

No comments: