Wednesday 3 January 2018

MAKAN MALAM DI RESTORAN NASI VANGGEY



Malam ni aku keluar makan malam di Restoran Nasi Vanggey selepas dah tak tahu nak makan kat mane tambah lagi barang2 dapur belum beli nak masak2 kat rumah so ya lets dinner here 😃


Malam ni suhu sejuk sebab hujan makin kerap turun lately tapi alhamdulillah hujan turun pun salah satu rahmat dari Allah S.W.T juga kan so mesti sentiasa bersyukur padaNya 😊

Tak ramai sangat malam ni pengunjung makan kat sini masa kami mula2 sampai tapi bila malam semakin larut pengunjung makin bertambah dalam masa yang sama aku sendiri konfius nak order ape  hahaha 😄


Last2 aku order Nasi Goreng Biasa lepas pelayan lama berdiri nak ambil order hihi lepas tu baru fikir kenapa aku order nasi goreng biasa pulak pastu mula la nak tepuk dahi sendiri 😄 nanges muahaha, harga RM5.50 camtu


So dah order nasi goreng biasa semata aku mintak encik suami tolong order menu atas ni aku ingat ayam goreng bulat2 rupenye cucur ayam ha ha ha tepuk lagi dahi 😅 so makan je lah jangan banyak songeh 😄 harga RM3.50 camtu


Encik suami asalnya nak makan nasi tapi order kueyteow goreng ni  harga dalam RM4.50 macam tu , rasa ok la sebab licin makan pastu hehe 😃


Beli tepung ni dekat jaya grocer kononnya nak buat roti canai sebab hari ni aku ada tengok cara2 buat roti canai kat youtube tapi bila aku nak rajin buat tahla tengok nanti time rajin muahaha 😄

So nampaknya aku masih berperang dengan MALAS awal tahun ni harap RAJIN akan lebih mendominasi hidup aku amin...😄

Oklah aku time malam2 sebelum tido je baru dapat update entri baru siangnya busy dengan segala macam urusan kehidupan tapi hati aku tak sabar nak balik kampung rindu kat kampung dah berapa bulan tak balik ginilah anak perantauan sejak dulu 😄 

Oklah sehingga bertemu di lain entri bye wassalam..









No comments: