Tuesday 19 June 2018

GOLDEN HILLS CAMERON HIGHLANDS



Hi korang 🙋‍♀️
Tengah busy beraya ke tu?
Aku tahun ni turn raya umah mertua di terengganu
Tapi aku taknak cerita lagi tentang raya hehe
Maklumla banyak betul gambar nak diuploadkan pastu nak pilih2 lagi nak watermark lagi huii dahla banyak tapi mode nak update entri pasal raya belum ade bile tengok byk2 tu 😄
So tunggu la ye bile aku dah settle semua keje ✌

So aku update dulu entri ke pasar malam golden hills ni

Walaupun aku banyak kali jugak naik cameron ni tapi aku hanya santai2 di satu tempat je sebab nak menikmati suasana tanpa perlu rushing2 ke tempat2 lain
So sebab tu jugakla aku kena naik cameron banyak kali ha ha 😄

So misi seterusnya ialah ke pasar malam di golden hills tu
Jom kita mulakan perjalanan di suatu petang...💁‍♀️

   
            Cuaca alhamdulillah baik dengan suhu yang semakin tinggi semakin sejuk tu memang tak pernah tak bestlah 😍


Naik cameron memang sentiasa cerialah sebab aku memang sentiasa suka dengan alam & suhu persekitaran situ 😍


Sampaikan aku rasa macam nak beli rumah je kat cameron ni pastu boleh tanam bunga2 keliling rumah ha ha gitula aku sentiasa berangan 🤣 laki aku layan je angan2 bininye ni hehehe


Sebenarnye tak plan pun nak ke sini just naik cameron tanpa hala tuju tapi sekali dah lalu aku ajak encik suami masuk area pasar malam sini walaupun masih petang tapi petang dah bukalah so apelagik jom jalan2 area pasar malam golden hills ni 👫


Kawasan golden hills ni aku tengok semakin membangun , banyak projek2 perumahan tengah buat kat situ maklumla kawasan tumpuan kan pastu aku sambil berjalan2 tu sambil la berangan2 😃😃😃



Semakin petang semakin ramai pengunjung semakin sejuk suhu kat sini tapi aku tak pakai pun sweater walaupun aku bawak je kat lengan aku konon kebal la kan walaupun tangan aku dah sejuk macam pegang ais 😄


Tapi encik suami pakai sweater sebab tak tahan sejuk 😃 nampak tak aku pegang je sweater konon2 la tak nak pakai hahaha tapi ok je sebab aku suka suhu cameron ni sejuk pun sejuklah 😍


Aku stop kat sini beli yang hijau2 tu tah panama ntah 😄 harga RM4 bagi aku oklah kalau banyak2 muak pulak nanti , ni pun aku share je makan ngan encik suami sambil jalan2 cuci mata 😃

Banyak jugak t-shirt2 cameron yang cantik2 situ 😍 takpelah lain kali boleh shopping pulak sebab ni aku jalan2 cuci mata je tak cuci poket pun ha ha 😃


On the way nak balik encik suami gi beli ni je bagi hilang mengantuk 😄 maklumla suhu sejuk cenggitu pas makan2 apelagik? terus rasa nak menginap 1 malam je haha tapi taklah terus balik je pastu 😂


Bagi aku oklah pasar malam area golden hills ni masa aku datang petang2 tu dah banyak gerai2 jual lagilah kalau dah malam mesti banyak lagi gerai2 bukak kan? so korang yang belum pernah sampai tu datangla sini pun banyak je tempat penginapan & ramai je orang kat sini 👍

Oklah jumpa lagi di next entri ye sebab aku dah menguap ni 😃😃😃
daaaaaaaaa 🙌🙌🙌

No comments: