Friday 8 June 2018

❤ IFTAR DI SECRET RECIPE - 23 RAMADHAN 1439H❤



Al kisah hari ni aku berbuka puasa kat secret recipe sebab dah terbayang2 kek sejak semalam 😄 jadinya aku takde klu nak makan ape selain kek so jom terjah secret recipe pada jam 6 petang lebih ha ha time ni aku pasrah je kalau meja dah full reserved 😄 aku tak kisah pun ade rezeki adela meja kosong untuk kami 😃 rezeki kan dah ditentukan? gitu pasrahnya aku dengan penuh redha 🤣


So sampai2 je memang ade je beberapa tempat yang masih kosong alhamdulillah kan aku kate kalau ada rezeki kita memang meja tu dah tersedia pun untuk kami reserve 😄
so aku pilih kek New York Cheese RM9.25 manakala encik suami order Hazelnut Cream Cake RM7.74 dengan Nasi Tomato bersama Iced Plum Lime RM19.62
Nasi ni memang set dengan air sempena ramadhan dan ayam dia memang sedap sangat ha ha rugi order 1 set je tapi takpelah sebab aku memang nak makan kek je 😄
Puasa tahun ni nampaknya aku berjaya mengawal pemakanan aku wow sangat 😆


New York Cheese Cake dengan Hazelnut Cream Cake bagi aku sedaplah kat tekak aku 😘


Nasi Tomato yang ayam goreng dia sedap sangat 😄 macam nak je lagi takpe lenkali he he...


Lepas order aku ajak encik suami ke Jaya Grocer jap sebab ade mase lagi sebelum berbuka so pusing2 dalam jaya grocer tu terbeli la potongan buah RM2 , Megi Asam Laksa RM4.90 , Kobis Cina RM3.21 dengan Coconut Water 500ml RM4.53


Pas settle berbuka puasa terus rushing gi teraweh


Pas teraweh ada moreh bubur kacang tapi sebab aku tak berapa sangat dengan bubur kacang ni plus encik suami masih kenyang maklumla dah bedal nasik tadi muahaha so mohle balik rumah 😄


Ni semalam punye cerita ha ha pas teraweh supper kueyteow sup manakala encik suami kueyteow goreng 😃


Ni pulak memang keje binik yang kebosanan menunggu ape2pun layan.....🤣


No comments: