Thursday 14 May 2020

BELI BARANG DAPUR DI JAYA GROCER



Hari ni aku keluar beli barang2 dapur
Memang aku bagi habis betul2 baru kuar
Selagi ade benda nak dimasak memang aku takkan kuar sejak pkp ni 
Bagus tak rakyat cam aku ni hehe 😃




Masuk lif ada petak 
Jadinya berdirila dalam petak masing2 😃


Tengah beratur ada pengawal keselamatan bagi sarung tangan plastik
Kena ambil suhu , nama , no hp dengan masa masuk


Sampai2 je kena beratur
Tapi sekejap je 
Nampak macam panjang kan 😄


Ayam Bakar Percik ni aku beli masa balik shopping
Dah lewat jam 7 petang tak masak apepun
Jadi aku nampak ayam ni beli je lah RM24 sedapla jugak lagipun banyak baki nasik kat rumah jadinya panaskan makan dengan nasik dah hehe
Ringkas je menu berbuka aku 😃


Biskut ni dah jadi kegemaran aku 😃
Sedap tu yang aku beli lagi hehe


Biskut Roma ni pun aku suka 
Beli ok tak beli pun ok je
Tapi aku ambik je hehe 😄








Aku beli sunquick ni pun sebab kawan sekolah menengah aku kongsi menu masak ayam kenny rogers pastu aku rasa macam nak buat jugak nanti jadinya beli lah siap2 😃 buat atau tak tu belakang cerita hehe


Pertama kali beli balut2 ni
boleh buat makan sahur
bila nak buat tu ntah haha 😂
tengoklah caner sebab laki eden tu suka makan nasik lagi 😄



Sebab terbaru aku pun nak cuba rasa
oklah layan jugakla 😄



Roti coklat kismis tu aku suka
Roti toast'em tu laki aku suka
Jadinya ambik dua2 je muahaha 😄


No comments: