Monday 25 May 2020

SELAMAT HARI RAYA 'AIDILFITRI



Hi Korang 😊
Selamat Hari Raya 'Aidilfitri
Walaupun tahun ni macam tak best je raya
Kita sambutla seadanya kan
Aku takde baju raya tahun ni
Baju dah banyak tak terpakai pun
Makanya pakai je la ape yang ade
Nak ke mana je kan
Kalau ikut giliran tahun ni aku beraya kat Darul Iman tapi nampaknya ditunda lah
Tahun depan balik ke Darul Iman dengan Jelapang Padi 😄
Gabung sekali kan

Awal aku bangun hari ni
Siap2 menu atas meja
Jiran sebelah hantar nasi daging
aku balas dengan puding cendol , seri muka dengan kerepek 
Siap mandi sunat 'aidilfitri siap2 solat raya
Maklumla tahun ni imam solat raya suami sendiri hehe
Siap semua duduk meja makan sambung makan sambil video call dengan adik beradik
Pastu?
Sambung zZzZzZ 😄









Mak aku balik Kg beraya dengan kakaknya dan juga adik beradik sepupu sepapat yang lain
Alhamdulillah semoga mereka terus diberi kesihatan yang baik Aamiin...💕


No comments: