Tuesday 23 March 2021

LAYAN HOBI MANGKUK SSF

 


Nak puasa mula lah cari set pinggan mangkuk untuk berbuka dan bersahur barulah semangat nak masak sedap2 dan menjalani hari2 dalam bulan ramadhan kan? 😍 


Mula sekali aku masak nasi ayam letak kacang badam dengan kismis makan dengan ayam masak merah 😍 bila ada mangkuk tingkat dari ssf tu dapatla jimat ruang atas meja kan? kalau tak penuh dengan mangkuk satu persatu he he 


Pastu hari seterusnya aku masak pajeri nenas layan makan dengan ikan goreng dan telur masin 😘 Alhamdulillah....


Makan malam hari ni perabeh lauk2 yang masih ada tak baik membazir 😁


Rabu 24/3 aku masak gulai ikan dengan bendi , goreng ikan masin dengan hirisan timun dan tomato 😘

Rasanya ada lagi tu aku nak beli kat ssf hehe sabo je lah dah memang antara minat aku beli pinggan mangkuk ni 😄 

Oklah nanti aku update menu2 seterusnya ye di sini 😃 have a nice day 🙋‍♀️Wassalam...

 

 

 

No comments: