Saturday 13 March 2021

SARAPAN PAGI @ BUNGKUS JE IPOH

 


Jumaat pagi aku dengan encik suami cadang gi sarapan di satu tempat ni namanya Bungkus Je Cafe , hari ni untuk 30 orang terawal  dapat free white coffee secawan syaratnya kena like & share cafe dekat facebook dengan instagram , tercari2 jugak kami pagi tu di mana tempatnya rupanya area2 Plan B jugak dekat dengan sungai belakang tu dan kami orang terawal dan cafe baru bukak hehe 😁


Encik suami gi bayar menu order dulu santai je kat sini & selesa bagi aku rasanya nanti aku nak datang waktu malam pulak 😊 


Staff tengah siapkan menu kami , agak ramai jugak pekerjanya sesuai dengan keluasan tempat makannya  

Kena pulak tudung aku pakai dengan pokok2 belakang tu hehe hutan2 sangat temanya 😁 

Cantik  mejanya kan 😍


            Tengah tunggu menu 😘

 


Warna alam memang cantik je kan 😍 


Cara order tanda je kat kertas order tu lepas pilih di buku menu 😘 

 

Santai je pagi ni tak rushing ke mana2 😍 

 


Ni lah buku menu macam2 ada bolehla cuba setiap kali datang 😊👍 


Aku order Nasi Lemak Rendang dengan Coffee O encik suami Nasi Lemak Ayam Goreng Berempah dengan White Coffee free hehe 😍 


          Bismillah...jom sarapan 😍💪 

 

Dah siap bersarapan jomlah gi selesaikan beberapa urusan hari ni 😊 pastu balik rumah encik suami nak gi solat jumaat pastu petang gi makan malam , Alhamdulillah

No comments: