Sunday 21 March 2021

MAKAN MALAM DI CASUARINA MERU

 


Jumaat 19/3 malam aku dengan encik suami gi makan malam di Coffee House Casuarina Meru , sampai2 je tengok ramainya orang rupanya ada persidangan parti di situ lepas tanya staff hotel di mana surau kami pun naik tangga ke tingkat 1 solat maghrib dulu lepas solat barulah tenang nak makan2 kan yang penting dahulukan yang wajib dulu sebagai hambaNya gitu 😊


 Kami ke Coffee House hotel di ground floor tanya jika ada meja kosong sebab meja2 ada yang dah ditempah awal dan alhamdulillah ada kosong untuk kami dan aku rasa jika kita dahulukan perkara2 wajib lepas tu pasti ada kemudahan2 yang kita dapat 😊




Tak lama kami pun masuk dalam coffee house Alhamdulillah...



Buku menu sampai jom pilih menu makan malam dah lapar 😄


Encik suami betulkan kad2 menu tu sebab terkeluar 🤣 akula nak tengok2 sekali terkeluar kikikikiki sorry bang binik awak ni memang ha ha


Dah order tunggu hidangan makan malam

            Iced Nescafe RM10 encik suami order

             Strawberry Milk Shakes RM14 aku punya order dan sedap licin aku hirup hehe



    Grilled Norweign Salmon RM35 memang encik suami suka salmon2 ni cuma aku ni jaranggggggggggg la nak masak ikan ni hehe


               Baked Vanilla Creme Brulee RM9 ni aku order dan sedap nyumssss 😘



            Napolitano Pizza RM28 aku jugak yang order dan sedap jugak 😘


 Ingat boleh habis makan di situ sekali tapau jugak bawak balik 😄 kenyang pastu mula rasa mengantuk ingat nak balik rumah je hehe



            ASSAM LAKSA RM18 aku order sebab malam aku taknak makan nasik pastu favourite aku kan laksa apalagi jomla try assam laksa hotel 😘👍


 Alhamdulillah dalam jam 9.30 lebih kami pun selesai menjamu selera dah kenyang rehat jap jomla balik ke pangkal jalan hehe 😍 syukur pada Allah S.W.T atas rezeki dariNya Alhamdulillah...💖

No comments: