Tuesday 30 March 2021

NASI GORENG SEAFOOD

 


Malam2 bila bahan2 yang ade cukup2 boleh masak nasik goreng jomlah menggoreng je untuk makan malam senang dimasak sedap dimakan panas2 kan 😁 Bahan2 macam gambar bawah ni campur sambal cili boh ya ampun sedap weh hihi


Tips bila makan rasa sedap bila goreng tu biar lamaaaa sket baru terangkat rase dia bukan lepas ko masuk nasik pastu goreng kiri kanan depan belakang terus tutup no no no maklumla aku sejak tadika dah menyibuk tolong mak aku kat dapur 😁 adik2 aku bila aku dah masuk dapur janganla harap dorang nak masuk larik jauh2 lagi ade dorang tu ha ha mmg kene la tu nanti last2 aku jugak bertapa tolong mak aku masak itu ini 💪


Alhamdulillah walaupun lama goreng2 nasik ni percayalah sekali suap terus hilang segala penat lelah jerih payah ko masa goreng tadi 🤣 sebab rasanya yang sungguh lazat 👍 Oklah aku taip ni jam 3.43 petang rasa ngantuk pulak tido jap ye....Wassalam...Have A Nice day 😍 

No comments: