Monday 16 May 2022

AIDILFITRI @ BUKIT BERUNTUNG

 


Alhamdulillah balik dari Terengganu aku dengan encik suami singgah dulu kat rumah adik aku tidur semalam kat rumah dia sebelum bertolak balik rumah sendiri 😄 rindu nak jumpa anak2 buah Aydan dengan Areesa 😍 sampai2 je aku singgah jap beli makanan yang dijual di depan apartment2 situ bawak ke rumah adik aku 


Menu2 tapau macam laksa , bihun sup , mee kari , bubur nasik 


Aku macam biasa hantu laksa hehe tapi memang sedap kuah dia hilang penat travel dari terengganu tadi hihi 😁 tengok gambar pun tahu sedap kan 😄air tu adik aku buatkan sejuk2 lega tekak rasa alhamdulillah.... 

 


 Habis laksa aku makan hehe maksudnya sedaplah tu 


Malam kami keluar makan di Sukhothai Cafe pertama kali adik aku sekeluarga makan situ masakan situ sedap jugak pastu ramai jugak pengunjung malam2 datang makan situ  


 Menu yang kami order Masak Ikan Siakap 3 Rasa , ikan siakap masak stim , kailan ikan masin , telur bistik dengan air mula2 aku order air teh tarik pastu tambah bandung cincau alhamdulillah kenyang 


Tengok Aydan buat muka haishhh 😄 


Haaa ni baru elok sikit 😄 


Ok one more he he sebelum mula makan 😄 aydan baca kan doa pastu dia kata masa makan semua jangan cakap ha ha ha baik ustaz....hihi



Budak kecik ni punyala seronok bising je mulut dia jerit pastu tepuk2 meja haha ala2 bos kecik tengah mesyuarat pulak 😄
 

 Alhamdulillah dah kenyang balik rumah rehat2 pastu tidur sebab esok Aydan sekolah & aku dengan encik suami bertolak balik rumah lepas sarapan pagi....

No comments: