Tuesday 24 May 2022

MAKAN TENGAHARI DI RESTORAN HAJI GHANY

 


 Semalam lepas selesaikan beberapa urusan sebelum balik kampung sambung raya ha ha kan syawal masih ada korang dah puasa 6 ke belum? dapat pahala macam puasa setahun tau 😄😄😄 aku sambung puasa 6 kat kampung je sambil sambung raya haha 

 aku order ikan tenggiri goreng , telur masin , acar timun dengan sirap ais kuah pulak kuah campur2 mamak2 kan suka campur2 kuah layan je lah 😄👍

 


 encik suami ambik kari kepala ikan , telur masin dengan acar timun pastu air teh o limau

Kitorang makan kat bahagian ada aircond tenang je makan sebab aku pantang tengah2 makan tiba2 bau asap rokok hmmm sabo je lah....past makan baru kitorang balik sebab dah mengantuk ha ha 

 Oklah stop dulu nanti aku sambung cerita insyaAllah banyak gambar2 yang belum update sini hehe tunggu mode rajin on baru rajin nak menaip 😄 korang doakanla aku rajin ye hehe makasih.....💕 Oklah Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin.....

 

No comments: