Thursday 19 May 2022

MAKAN MALAM DI MACHAMEE CAFE

 


 


 Malam ni aku ikut je encik suami nak makan kat mana , katanya ada tempat makan baru bukak nak cuba situ aku macam ok je la jom je lah 


Santai je tempat makannya , adalah jugak pelanggan yang datang makan 



Malam ni encik suami nak makan pasembor aku ok je mana2
 


Baru sampai air Jasmine Romance dengan Pasembur Macha encik suami manakala aku air Cemomile & Lemongrass , menu aku belum sampai...takpe rilek je hihi 


Encik suami order Pasembur Macha dengan air Jasmine Romance manakala aku  order Set Meal Kids sebab ada bubur nasi & aku tak nak makan pasembur hehe air pulak Cemomile & Lemongrass dua2 perisa ni dari Ahmad London Tea tu lah hmmm kat london sana ada ladang teh ke? bila agaknya aku dengan encik suami nak sampai london kan? hehe


Ok semua menu order dah sampai apalagi...

 


Jom jemput makan dulu...Bismillah...😘 

 

No comments: