Friday 27 May 2022

BERBUKA PUASA @ PORT KAMBING BAKAQ

 


Hari ni seharian aku dengan adik aku kemas2 dapur walaupun aku tengah puasa tapi aku Alhamdulillah ok je kemas2 sedar2 masa berjalan tiba dah waktu berbuka... 


Malam ni lepas aku berbuka sikit kat rumah hanya minum air Sunquick dengan makan Jeli Kelapa lepas solat maghrib kami gi makan dekat Port Kambing Bakaq , ramai betul datang makan sini  malam ni...


Chicken Grill Cheese aku yang order 

 

           Chezy Wedges Aidil yang order


Anak buah aku ni order Chezy Wedges dengan Nugget Tempura , air pulak Naala Tembikai Laici tapi makan sikit dah kenyang pastu ajak balik cepat ewah kitorang belum pun abes makan ha ha pastu dia buat la lap2 meja sampai bersinar sementara tunggu kitorang abes makan ha ha badan kecik mana boleh abeskan menu banyak2 last2 kitorang jugak yang habiskan 🤣

 


 Lamb Grill Cheese encik suami yang order


 Aku order Chicken Grilled Tembak cheese dengan Air Teh Bunga Matahari madu 3 ha ha sedap jugak licin aku makan encik suami pulak order Lamb Grilled Tembak Cheese demgan Air Cappucino pastu aku tambah Air Yogurt Strawberry


 Ni lah antara menu2nya nanti tanda kat 1 kertas bagi kat staff situ tapi memang cepatlah menu kami sampai 😊👍 Pastu yang bungkus bawak balik pun ada sebab Arif anak buah aku yang sorang lagi tak nak ikut maklumlah nak remaja dah mana nak ikut sangat kan 😄 menu yang bungkus Jus Naga dengan Nasi Ghee sup Gearbox...Alhamdulillah 😘 

Elok aku habis taip hujan lebat turun jam 12.16 tengah malam Alhamdulillah sedap sket nak tido kan hehe..  

No comments: