Wednesday 4 July 2018

JOM BORAK SANTAI 😃



Sekarang ni dah jam 1 pagi
Aku baru ada mode nak menaip
Selalu time2 camni aku memang belum tido lagi
Kecuali kalau aku betul2 mengantuk
So marila borak jap cerita hari ni sampai aku rasa nak tertido , harap hp aku ni tak tercepuk atas muka sudah kuikuikui sakit tau terus terbukak luas mata tak pasal2 kihkihkih 😄


Malam lepas maghrib tu aku keluar dengan encik suami ke gerai makcik ni sebab nak tukar seluar jeans yang encik suami beli
Asalnya beliau pakai size yang biasa beliau pakai sekali bila dah beli pastu cuba kat rumah jadi ketat pulak ha ha lepas raya dah banyak lelemak berkumpul so terpaksala ke gerai tu semula sebab nak tukar size besar sikit 😄


Tapi sebelum ke gerai makcik tu kami gi makan malam dulu
So jalan2 tengok stall2 makanan kat 1 tempat ni banyak jugak menu2 yang dijual 
Tapi kami nak cuba 1 kedai ni macam baru bukak , nampak luas , kemas dan cantik so dudukla kat situ pastu order nasi goreng ikan masin telur mata dengan carrot juice untuk aku manakala encik suami order nasi goreng ikan rebus dengan nescafe ais pastu bila order dah sampai aku bangun gi tambah ayam goreng berempah pulak hehe


Sekali bila 2,3 kali suap aku rasa macam kenapa masin terlebih nasik goreng aku ni ha ha ha memangla aku order nasik goreng ikan masin tapi siap aku tergigit garam lagi tu 😂 tapi aku makan je lah sebab encik suami tak cakap ape pun


Bila dah habis makan aku cakap kat encik suami pasal masin tu pehtu beliau pun cakap hal yang sama 😆 eh cik kak nape goreng masin sangat nasik tu? tengah bad mood ke? patutla tak ramai datang makan walaupun tempat cantik rasanya samada cik kak tu kena gi belajar memasak atau tukar tukang masak baru 😃


Kalau ada borang komen memang confirmla aku tulis komen tapi takde pulak haha nak tegur macam tak terkeluar perkataan so memang tak jejak lagila tempat makan macam ni 😃 bye2 ye...


So lepas makan tu terus ke gerai makcik tu pas tukar size besar kena tambah lagi duit RM5 so aku cakap kat encik suami lagi bertambah besar badan lagila kena tambah duit untuk size seluar yang besar 😉 so nak kena bagi slim balikla kan nak tak nak kena jugak tu hehe


Pastu singgah beli roti jap kat kedai pakcik ni , aku memang kerap beli roti kat situ sebab macam2 jenis dengan perisa roti pakcik tu jual dahla gebus2 je roti2 situ sedap pulak tu 😗


Pastu singgah mcdy beli aiskrim jap then baru balik rumah...rehat2 pastu layan bola la pulak encik suami kan 😉


Oklah mata pun dah pedih ni jap lagi nak bangun sahur pulak daaaaa....🙋‍♀️




No comments: