Tuesday 3 July 2018

TRY BURGER RIO DAN MCFLURRY DURIAN



Hi korang 🙋‍♀️
Korang pernah try tak burger rio mcdy tu?
Aku baru try beli hari ni
Bukan burger rio je aku order jugak Mcflurry durian tu 😃


Set Beef Rio Burger tu harga RM17.45 dapat 1 large beef rio burger , 1 large coke mcfreeze , 1 large fries

Pastu

1 Mcflurry durian RM8.99 tapi dapat sekali 1 large coke RM3.30

Aku macam kenapa dapat 2 air sebab aku order mcflurry durian je rupenye memang sekali dengan air eh 😃


Mulanya aku excited la nak makan burger tu ha ha so aku belah 4 sebab share dengan encik suami beliau tak nak order sebab rasa kenyang lagi makan kfc nachos 3 ketul tu 😃 tapi sekali aku gigit kunyah2 tak lama lepas tu rasa macam pedas2 lada hitam mula menguasai dalam mulut aku hahaha 😃 pedas oih bagi aku yang sekarang ni kurang makan pedas haha nak habiskan suku tu pun siap pastu makan fries pastu minum coke dengan mcflurry durian bagi hilang pedas lada hitam tu 😄


Ni kfc yang encik suami order pastu kekenyangan sampai ke malam 😃

Pastu singgah mall jap beli whiskas kat cik2 kucing yang bertandang kat rumah aku tu , aku takde bela kucing2 tapi ntahla banyak je kucing2 yang datang makan kat rumah aku ni nak2 ada sekor tu manja betul suka sambut bila encik suami balik keje pastu bila nak gi keja sanggup lari2 gi hantar depan pintu pastu baru patah balik makan sarapan pagi 😍 bila hari minggu siap menjerit2 kat luar kalau lambat sedia makanan pagi ewah2 😄 


Aku memang beli jenama ni je sebab laju je dorang makan kadang2 aku beli ikan pastu rebus gaul2 dengan nasik memang gemuk2 la korang kan pastu bajet rumah aku ala2 kantin korang kan takpe makcik redha je wahai kucing2 sekelian hehe 😃



Truck atas ni aku beli kat anak buah aku yang bongsu ammar muzaffar sebab jarang nampak budak ni main mainan sebab lebih pada gajet2 so dari mata tu asyik ngadap gajet haa mainla truck ni ye hehe

Oklah pedih dah mata aku nak menaip , nak solat pastu zzzzz 🙋‍♀️ sekian dulu....






No comments: