Saturday 16 January 2021

NASI BUNGA TELANG DI IMPIANA HOTEL IPOH

 


 Hi korang 🙋‍♀️ rajin pulak aku update kan hehe layan je lah sementara aku tengah mode rajin ni sekali mode M datang kang bila tahun aku nak update pulak hehe


Malam tadi aku dengan encik suami makan malam di Coffee House Impiana sebab nak rasa Nasi Bunga Telang RM18 menu terbaru kat situ 😍 kami order jugak minuman Mocha Supremo RM16 🍹 encik suami order aku pulak Ice Blended Chocolate RM16 🍹 Alhamdulillah sedap & puas hati 😘


 Selfie jap dengan beg baru beli hehe 😄 sejak aku dah benti keje 7 tahun yang lalu beg bukan lagi jadi 1 benda yang aku nak beli sebab aku jenis kalau 1 beg tu masih elok pakaila sampai tak boleh guna lagi dengan aku sendiri jenis nak cepat memang bawak dompet camtu je malas nak bersilang2 bagai 😄 tapi aku rasa tahun ni lain pulak plan aku hihi sebab aku rasa dah tiba masa aku jadi model beg pulak ekeke 🤣 sukahatijekan 😜

dapat keropok sepinggan 😘 harga menu RM18

Encik suami tengah lapar tapi kena paksa senyum dulu binik nak amek gambar 🤣 muka pasrah hihi

Kami je makan malam situ takde orang walaupun nampak ada beberapa meja dah ditempah agaknya untuk esoknya kot 😊

Seronok2 ambil gambar ingat kami je ade situ rupanya bahagian luar dekat kolam ade orang jugak 🤣 tingkap gelap kan tak nampak kekeke mesti tersengih je tengok kami kikiki tu pun bila staff situ keluar ke bahagian kolam baru perasan 😄 terus diam tunggu menu hehehe


Haa kekenyangan Alhamdulillah 😄 duduk jap kat lobi sebab tengah ralit makan sekali coffee house nak tutup dah hihi pkp jam 9 malam dah nak tutup dah baru aku cadang nak melepak lelama sket 😄 datang pun dah lambat kan next time datang awal ataupun menginap je situ 😁 duduk jap pakai mask hihi 

 

Kelam kabut keluar coffee house lupa pakai mask pulak hihi 😅 duduk jap pakai heee


 Nak dekat CNY hiasan pun dah siap kan apelagi model beg pun tunjuk bakatla 😄 encik suami melayan je sebab dah mengantuk makan tadi hehe 🤣 Oklah nanti kita borak lagi ye aku taip ni pun lepas sarapan pagi sambil tengok go shop hihi apelagi tengok chef nakhaee masak2 yelah sementara sambil rajin nak taip kan 😃 have a nice day ye 💕

No comments: