Thursday 14 January 2021

ORDER MAKANAN

 


Kelmarin aku order CHOC CHEESE CAKE dengan CHOC CAKE harga RM12 setiap satu dari orang yang jual atas talian Eka namanya , aku ni kan suka makan 😁 jadi aku rasa dari aku yang buat kek tapi rasa biasa2 ja baik aku order dari orang yang pandai buat & sedap rasanya kan? 😄




Aku terima kek ni dalam jam 3.20 petang camtu ha elok aku terjaga dari tidur petang 3.17 minit apalagi kelam kabut bangun gi ambik kek dah sampai depan pagar rumah 🤣 boleh pulak aku terlelap lupa aku ada buat order kek semalam hehe , menarikkan nampak kek2 tu? 😁


Dah terima tunggu apalagi lepas selesai solat semua aku pun rasalah hmm sedap kek ni 😘👍 aku memang kerap je order dengan Eka ni sebab makanan yang dijualnya sedap2 menepati citarasa aku camni memang jarangla aku nak masakkan hihi tu pun esoknya aku order menu makan malam pulak 😄 nanti aku update ye ni pun aku taip jam dah tunjuk 4.28 pagi jap g aku nak buat sarapan pagi pulak oklah nanti aku update lain daaaa have a nice day ye 💕

Ni pulak Nasi Ayam aku order 2 pack sekali encik suami buat makan malam 😁 Alhamdulillah sedap , 1 pack harga RM6 pastu cod RM4 


 

 

 

No comments: