Thursday 14 January 2021

ORDER FOOD PANDA

 


Update kali ke 2 aku order lagi service Food Panda 😄 lepas maghrib saje2 aku slide2 Web Food Panda tu tetibe aku terorder Chocolate Cream Chip Frappucino tambah 1 shot espresso , almond dengan upside down chocolate drizzle jugak Red Velvet Cake 😄 dah order & bayar baru bagitahu encik suami ha ha ha bulat mata beliau 🤣





Jumlah termasuk Delivery Fee & Tax RM48.89 😁

 

Malam ni saje je aku try order Pizza Hut guna Food Panda Apps 😄 orang lain dah lama guna aku baru je nak guna ha ha sebab aku suka jalan2 cari makan tapi aku jugak boleh jadi orang yang malas nak jalan2 cari makan bila aku dah pakai apps ni nampak tak? 🤣 dalam erti kata lain saje je ha ha

 


 Wah eksited aku 😄 kita boleh monitor masa dorang tengah siapkan order kita dan masa dorang hantar sampai ke rumah hehe


 Dah sampai abang Food Panda 😘 aku order main2 je saje untuk pertama kali kan hehe lain kali baru proper sket kot ordernya hihi


 TQ abang Food Panda pasni kitorang order lagi ye pkp ni kita duduk diam2 je kat rumah kurangkan ke sana ke mari sesekali 😄


Alhamdulillah elok je sampai terus kitorang makan sedap & puas hatilah tu pun tak habis simpan makan pagi esok pulak 😄

Permulaan order 3 ni dulu lah 😄


 Aku order Pizza Island Tuna + Mozarella , Mushroom Soup & Cheese Pops 😘



No comments: