Friday 19 August 2022

BIRTHDAY ANAK MEMBER

 


Bulan ogos ni ada beberapa orang kenalan aku kena dengan tarikh lahir dorang , salah satunya anak kepada kawan aku ni Iqin , maknya buat majlis malam jam 9 , masa tu aku di luar kawasan tapi aku usahakan jugak dapat hadir sebab memang kawan baik kan , tema malam birthday tu warna purple hitam cuma birthday girl je pink hehe 


 Kelam kabut aku cari hadiah ha ha kebetulan malam tu ada 2 lagi kena hari lahir bulan ogos ni tapi taklah sambut cuma buat majlis makan2 kat budak kecik iqin tu je maklumlah dah besar kan masing2 tak payah majlis pun ok je hehe


 Balik rumah je terus cari baju warna purple hitam , alhamdulillah ada warna purple tu hehe


Sempatlah rehat kejap sebelum ke majlis hari lahir iqin tu 

 


 Meriah maknya pun hias2 majlis anaknya tu hehe seronoklah budak2 kan , menu malam tu ada popia , mee kari dengan kek2


 Ada sorang lagi tak dapat hadir fizi dengan eka sebab petang tu fizi tergelincir depan bilik air bengkak kakinya aduhhh alhamdulillah takla teruk sangat makanya kami2 je lah bergambar tak cukup korum ni , takpelah boleh keluar makan je nanti bila dah ok tu kan..Alhamdulillah


 Terus malam birthday girl seronok pakai tudung merdeka hehe kan nak raikan hari merdeka nanti hihi

No comments: