Sunday 7 August 2022

SANTAI DI IPOH NIGHT MARKET

 


Pertama kali jejak sini punyalah luas nak ronda2 ha ha lagi tempat makan punyalah banyak pilihan oiiii , nak makan apa niiiiiii? hehe begitulah kalau banyak sangat pilihan menu terus aku stress nak pilih hahahaha

Jalan2 cari makan dulu last2 kami pilih makan malam menu Nasi Kambing Bakar set RM15.90 dengan air laici pudina RM3 Alhamdulillah sedaplah habis makan hehe


Masa nak balik tu aku beli pelam asam kat kawan aku sebab dia tak lalu nak makan sebab tengah demam , semoga cepat sembuh & boleh keluar santai2 makan2 sama2 nanti kan Aamiin... 

Update Ke 2 :-

Jejak lagi kami ke Ipoh Night Market 😊 kali ni kami makan malam bihun Sup dengan Kueyteow Sup pulak harga RM7 sebekas , memang sedaplah kat tekak aku ni 👍Alhamdulillah...


 Air pulak aku kongsi je dengan encik suami sebab bekas besar kan hehe encik suami beli air epal hijau laici harga RM6 , memang sedap 👍Alhamdulillah...


Dah siap makan aku singgah jap kat gerai jual buah2 asam tu beli sebekas RM8 , hari tu beli kat kawan aku kali ni teringin pulak jadi beli lah sebekas hihi....pastu terus bergerak balik.....Syukur.... 

 UPDATE 3 :-


 Nasi Goreng Ikan Masin Telur Mata dengan Nasi Goreng Daging Hitam RM19 , rasanya Alhamdulillah sedap , air pulak kami order air keladi dengan mangga RM6 pun sedap :) syukur selalu...

 

 

No comments: