Tuesday 23 August 2022

SANTAI DI MY ULTIMATE BAKES

 


Alhamdulillah , lepas selesai urusan sikit kami terus nak gi mengopi , mula tu nak mengopi kat 1 cafe ni tapi masa kami sampai tu macam tengah ada rakaman pulak jadinya patah balik ke 1 cafe lain syukur dah boleh masuk tapi takde orang pun lagi masih awal kan heeee


Lepas order kami santaI2 duduk tepi rak buku ni tapi tak pulak aku nak ambik baca hihi agaknya zaman pegang buku dah berlalu bagi warga purba macam aku ni kan tapi ade je yang masih suka pegang buku ni tapi bukan aku lah hihi ( kisahnya masa zaman kegemilangan dulu aku dengan buku setebal bata tu bak irama dan lagu jadi cukup2lah ha ha ha )


 Aku order air MilkShake Strawberry Cheese Cake harga RM16 pastu encik suami pilih MilkShake Tiramisu harga RM15 , rasa ok lah walaupun aku asalnya nak minum kopi panas2 sekali tengok buku menu hmmm ke laut dalam la kopi panas haha macam2 pulak ada....


Pastu nampak ada kek2 pulak jadi jom cuba Mango Cheese Cake RM13 , Goodness Cup Chocolate RM5 , Red Velvet Cheese Cup Cakes RM4.50


Encik suami pulak nak cuba Pavlova ni RM9 


 Alhamdulillah tenang je santai2 sini ada sorang 2 je pelanggan masuk awal pagi , lepas selesai semua kami pun baliklah cuaca pun panas masa ni tapi petang lebat hujan sampai ke malam....apapun syukur selalu....

No comments: