Saturday 20 August 2022

SANTAI PETANG DI NGOPDUL RIVERWALK

 


Petang 2 hari lepas aku dengan encik suami plan nak jogging sebenarnya , sekali baru 20 langkah mula nak jogging hujan mula turun celapak kami cari tempat berteduh hehe bukan kami je ada lagi orang depan2 kami pun patah balik heeee 


 Dah hujan turun jomlah terus mengopi hehe


Jom pilih menu sementara hujan berhenti , dalam kedai atau cafe ni aku , encik suami dengan 3 pelanggan lain tengah mengopi 


Ada beberapa pilihan makanan untuk santai petang2 

 


Tunggu Mac n Cheese crew kedai panaskan 


Sampai dah menu kami petang tu Vanilla Latte panas RM8 aku order , Caramel Machiato Frappe RM11 dengan Mac n Cheese ( Large ) RM13 ni aku kongsi je dengan encik suami saje je tak lapar mana pun lebih pada rasa2 je petang2 kan 

 


Cantik dekorasi dalam kedai ni ringkas tapi elegan gitu , selesa lah nak duduk sejam 2 


1 panas 1 sejuk jom rasa air yang dijual ni 

 


Kacau2 bagi rasa sebati baru sedap nak minum hehe 


 Masa nak balik tu aku nampak macam kalimah Allah kat langit...Allahu Akbar

No comments: