Friday 19 August 2022

SANTAI PETANG DI OLD TOWN WHITE COFFEE

 


 Hari ni lepas selesai urusan macam2 aku ke Aeon 18 jalan2 jap dalam tu terus masuk cafe old town white coffee ni rehat jap minum makan sket petang2 , tak ramai orang pun masa aku gi ni jadinya duduk lama sketlah layan kopi dengan roti yang sedap tu heeee

Cantik lampu ni tapi kat rumah aku takde lampu camni boleh je nak pasang tapi aku macam suka lampu cerah lagi rasanya ha ha 


Masa ni tengah tunggu menu sampai , sedap duduk kat kerusi ni macam nak tertido je haha

Senarai menu yang aku dengan encik suami dah pilih , sebenarnya banyak betul menu yang kena cuba nanti jadi buat hari ni pilih Vanilla Latte , Lemon Juice , Roti Peanut dengan egg toasted ringkas je kan? tapi ok lah buat lapik perut sebab pagi tadi dah pekena nasik lemak dengan ayam goreng mamak

Ha dah sampai alhamdulillah apalagi jom layan makan

Sesekali bolehla santai2 sini kalau singgah lagi kan boleh cuba menu yang lain pulak kan

Dah selesai semua kami pun beredar sambung urusan2 lain pulak.... Alhamdulillah syukur selalu ❤ 

 

 

 

 

 

 

 

 

No comments: