Monday 29 August 2022

SANTAI DI CAMERON CENTRUM

 



Al kisah ni lah pertama kali aku masuk dalam Cameron Centrum ni , rasanya macam aku suka je tempat ni , bawah tu ada mall jual macam2 ada lif dengan eskalator jugak kalau nak turun ke bawah gi mall tu kalau malam2 mesti lagi cantik sebab lampu2 dah bukak kan , takpelah lain kali pulak datang tengok waktu malam tapi pastinya kena check in hotel la kan yahuuuu eh???? hihi


Sejuk betul masa ni suhu 19○C pastu hujan lebat lagi pekena kopi best ni tapi dah makan tadi takpelah lain kali je lah datang mengopi sini  kan


Ramai je datang bergambar kat sini gara2 tunggu hujan lebat berhenti buatlah apa yang patut hehe tapi dalam ni takde surau harap pihak mall dapatlah sediakan surau kan untuk pelanggan islam  


 Suka betul aku dengan bunga2 kat cameron ni , segar2 je tumbuh , dapat kat aku hmmm hehe aku suka tengok tapi nak tanam sendiri tu macam kesian je nanti kat pokok2 bunga tu jadinya ha ha


Pertama kali datang makan tengahari kat Pak Leh Chicken dalam Cameron Centrum ni , Alhamdulillah selesa je makan2 situ walaupun ramai jugak orang , rasanya yang datang bercuti makan tempat baru situ , kedai2 kopi , kedai2 makanam western dengan pastri2 banyak jugak dijual situ


 Selesa je pilih makanan dalam restoran Pak Leh ni kalau datang malam2 mesti lagi best sebab dah bukak lampu2 kan nampak lagi cantik nak bergambar hehe


Al kisah aku nak makan bihun sup sebenarnya tapi dah tengahari memang takde lah kalau petang2 mungkin ade , jadinya aku pun layan nasik jugaklah macam encik suami heeee Alhamdulillah.... 


Jalan2 nampak pondok tepon merah ni hehe ala2 kat london katanya ewah 


Aku nak bukak tapi kunci pulak tidak bolehla ambil gambar sambil cakap ala2 kat tepon kan heeeee 


 Kawan encik suami dalam jem heee datang hari minggu memang macam ni lah kena hadap tapi kan aku kagum je tengok kesabaran mereka nak ke satu2 tempat macam kawan encik suami ni nak ke mardi dengan kea farm lepas check out hotel kat quintet tu tapi dah macam ni beliau terus buat keputusan balik kl terus hmm tak dapatla kami berjumpa...takpelah lain kali je lah kan jumpa kat mana2 nanti

 

No comments: