Friday 20 September 2013

SALAM PENGHULU SEGALA HARI :)




Alhamdulillah....Alhamdulillah....Alhamdulillah...
bertemu lagi kita pada hari jumaat penghulu segala hari ni :)
Alhamdulillah cuaca pagi ni sejuk2 berangin je
tenang....aman...damai...Alhamdulillah :)





Then dapat msg dari auntie yang haku cite jumpe time teraweh tu,ni msg dia :)



When I woke up this morning
I asked myself
'What are some of the secrets of success in life?
I found the answer right there in my very room
The Fan said Be cool
The Roof said Aim high
The Clock said Every minute is precious
The Mirror said Reflect before you act
The Door said Push hard for your goals
And don't forget the Carpet said kneel down and pray to ALLAH - your RABB
:) 



TQ auntie always give me a lot of inspiration and positive mind..May ALLAH bless us and our world relatives :) 




SEDAP PULAK LAYAN MAKAN PEANUT BARLEY NI :)





oh ye tadi cik yong tepon..lame benor la tak borak2 kan :)
rindunye zaman koje dulu2
tapi paling best bab makan2 tu
makan sambil borak2
memang meriah tol meja dengan makanan ;0
makan lagik??? adeh!  ;p

No comments: