Thursday 12 March 2020

BORAK MALAM



Ada gambar
Jomla borak santai2 😄



AYAM GORENG HALIA



NESTUM OAT SUSU

Tengah2 malam memang inila keje aku 😄
Aku bukan jenis tidur awal
Masa keje dulu lainla kan hehe
Memang awal aku tido



TOMYAM SIMPLE

Ni kira habis simple la aku masak
Time nak buat kuah je 😄
Janji sedap hehe


Sekarang ni aku tengah obses dengan ubi kayu
Sedap rupanya masak macam2 menu
So jomla olah ape2 menu sebelum muak 😄




KEREPEK UBI KAYU



BINGKA UBI KAYU



NASI GORENG IKAN BILIS





CEKODOK UBI KAYU



CEKODOK OAT

Tepung Gandum
Oat
Bawang Holland
Garam
Kucai
Air

Kenapa aku tambah oat
Sebab tepung gandum dah habis 😄
Suka2 hati je kan
tapi resepi ni memang sedap
Makan panas2 pastu cicah sos cili
Memang kejap je licin tau 
Macam tak cukup pun ye jugak haha
Makan sambil tengok tv dengan minum milo o panas2 huiiiii layan sangat makan
Sedar2 dah habis semangkuk 😄
Pasni kena beli lagi lah tepung gandum

No comments: