Thursday 5 March 2020

SEMBANG MALAM 😄



Gambar ada 
Nak delete macam....😄
Baik letak di blog sajelah
Taip ni pun dah jam 1 pagi
Banyak tido tu yang segar pulak tengah2 pagi buta ni hehe


Daun limau purut ni aku mintak tolong encik suami ambik 5 helai je
Sekali banyak ni yang diambilnye 😄
Baki aku simpan dalam peti ais je
Nanti2 bolehla guna kan 



Aku kalau ada nasi baki malam2 
Memang jadi nasik goreng je lah 😄
Cepat dimasak sedap dimakan hehe


Tembikai abang aku datang hari tu dia bagi
Aku rase lame sangat berabad kot tak makan buah ni hehe 😄
Tapi sedapla layan sejuk2
Jap je licin haha
Aku rase pasni nak beli lagilah
layan je makan sambil tengok tv hehe




Ayam Masak Asam Kunyit
Ni lame aku tak masak 😄
Tapi suami aku suke pulak hehe
Sebabnye beliau beli lagi ayam tu suruh masak kunyit ni lagi 😃


Petai ni aku belah 2
pastu aku goreng dulu
Baru aku campur dengan salad bawah ni
aku memang suka makan macam ni je
simple2 je






Gaul2 Salad , Tomato , Daun Sup , Daun Bawang , Serai , Daun Limau Purut , Petai goreng
Siap 😘👍




Aku tengok ni dalam tv
Goreng bawang putih dengan halia
pastu tabur atas ikan siakap tu



Oklah dah habis dah gambar2 😄
Nanti borak lagi ye 
Sebab aku taip sambil tengok tv ni hehe
Have A Nice Day... 💕


No comments: