Wednesday 4 March 2020

MAKAN MALAM DI RESTORAN HADRAMOUT 😘



Malam ni lepas selesai beberapa urusan aku singgah kat restoran ni untuk makan malam
Suami aku la yang pilih sebab aku ni macam dah pening fikir nak makan apa dengan nak makan kat mane haha jadinya aku serah je kat suami tolong fikirkan 😄 aku ok jeeeee mane2 pun hehe



Menu pertama sampai
Dua2 rasa sedap
aku layan air panas
Cappucino - RM7
suami air sejuk 😃
Nescafe Ice ( GLS ) - RM6


Kemudian menu ni sampai
menu ni makan dengan roti
Cheese Sahawiq - RM6
rasenye sedaplah jugak 😘
Masa hantar menu ni tukang hantar tu saje je lajak meja 😄
ingat aku tak tahu? 😃
aku belum makan lagi tau
jangan main2 🤣



Menu Cheese datang dengan roti ni
Sedap
Ratteb ( Soft ) - RM5
 konon2 nak ala2 arab la 
tapi aku kenyang je 😄


Menu ni pelayan tu tanya nak tambah madu tak? tapi dia cakap laju aku tak dapat tangkap maklum orang arab cakap melayu 😄 suami aku yang terangkan haha ingatkan dia tanya apa tadi hehe lepas tambah tu baru dia datang hantar sedaplah jugak kenyang je 
                   Massob Banana - RM12 pun kenyang
sampai aku tapau bawak balik hehe


Nasik ni suami aku order
sedap
Zurbian Lamb - RM22
aku rasa sikit dengan daging dia 
nyums lembutnya
tapi aku tak nak order nasik
nak layan menu yang nampak lain sikit
walaupun tak pasti apakah rasanya hehe


Siap tapau dan bayar
kitorang pun balik 😍
Alhamdulillah
next datang lagi nak cuba menu lain pulak 😃

No comments: