Tuesday 24 March 2020

KARI AYAM SEDAP 😗



Hi Korang
Aku doakan kita semua sentiasa sihat dan dijauhkan dari sebarang wabak penyakit dan perkara2 yang berbahaya Aamiin..
Jom sama2 baca Ya Salam 115 kali agar kita terhindar dari penyakit2 merbahaya

Oklah hari ni aku nak cerita tentang masak2 je 😃
Lama aku tak masak kari
Tapi aku rasa kali ni paling sedap aku masak ha ha
Tapi sebelum aku cerita bahan2 masak aku nak up gambar biskut dengan air ni 😄
Pagi tadi la malas aku nak masak untuk sarapan 
So layan je la biskut2 ni dulu
Kang tengahari baru masak 😄


So gambar bawah ni bahan2 masak kari 
Rempah cap Rose tu mertua aku kat ganu bagi
Mungkin antara penyebab rasa kari aku sedap 😗




So itu sajalah aku nak borak
Dah duduk rumah tak kuar mane2 lame2 bosan kan? hehe
Sebab keje nak mengunyah je
Baik puasa dapat jugak pahala 😗

Have A Nice Day 
Nanti kita borak lagi
STAY HOME STAY SAFE ye
Wassalam..daaa

No comments: