Sunday 15 March 2020

KENDURI KAWEN MEMBER SUAMI



Dah start cuti sekolah kan? 😃
Mesti ramai yang cuak nak ke mana2 sekarang ni
Apepun banyak2kan berdoa semoga Allah S.W.T sentiasa melindungi kita dan orang2 sekeliling
Fikir2 panjang bila nak ke satu2 tempat tu
Kalau sesak dengan orang ramai better waspada
Ambil langkah2 penting macam pakai mask , kerap2 cuci tangan atau cuci pakai hand sanitizer tu

Macam hari ni aku ada kenduri
Kenduri kawen anak kepada kawan suami aku
kami pergi pun dah jam 2 petang lebih
Sampai2 memang tak ramai dah orang
Masa nak letak pinggan kat 1 meja kosong ni kawan suami aku panggil ajak duduk sekali
Macam biasa bila berjumpa kita akan bersalam2 kan
Tapi pastu pastikan lah kita cuci tangan


Masa ni dalam rumah pengantin
tengok pengantin kat pelamin depan tu
Tengah bergambar2 sekeluarga & sanak saudara
Kami duduk sini je perhati 😃
Nak kidnap tuan rumah ajak bergambar hehe
Busy nau tuan rumahnye 😄


Beliau la yang ajak duduk semeja
En Sobri namanya
Dulu keja sekali dengan suami aku
Borak2 sambil makan
Datang dengan isterinya tapi tak ambik pulak gambar
Maklum dorang nak cepat sebab nak ke majlis akad nikah anak sedara pulak


Aku makan sikit je sebab rasa kenyang lagi
Ambik nasik sejemput dua
Ayam Kari
Daging 2,3 sudu
Sambal belacan
Teh Tarik
Air Anggur


Nak balik dah
Jomlah bergambar jap 😊
Terima Kasih Tuan Rumah
Kenyang Alhamdulillah



Cenderahati dari tuan rumah 

Pastu terus ke Aeon Mall 😃
Ntah ape yang aku window shopping
Tapi lengang je
Kemudian ke Tesco
Masuk KFC pulak
Try Ayam BBq Korean tu
Ingatkan pedas tapi tak pun
Cuma kecik je 5 ketul tu RM10 lebih
Well just nak rasa kan 😄


Aiskrim kit kat ni sedap
Besar plak tu
RM3 lebih
Aku share je dengan suami
Cadang nak beli lagi nak bawak balik
Tapi takpe lenkali je lah 😃


Lepas keluar dari KFC tu
terus ke food court
tapau laksa penang 😄
Rasa oklah ada jugak fishball dengan fishcake
Aku layankan je 😄
Supper kat rumah
Alhamdulillah..💕






No comments: