Wednesday, 20 April 2011

rAbU 20/4/2011

senyum seindah suria..membawa cahaya..senyumlah dari hati..dunia mu berseri..senyum membahagiakan..senyumanmu memancar sinaran...

..> senyumlah walaupun anda sedang gundah gulana

..> senyumlah walaupun muka anda tgh kelat dengan perkara2 yang anda tgh bengang

..> senyumlah disaat seseorang sedang memandang sinis kepada anda

..> senyumlah walaupun hati anda tgh sakit

..> senyumlah walaupun kehidupan anda tidaklah seperti yang anda inginkan

..> senyumlah walaupun anda terpaksa senyum buat2

..> senyumlah kepada yang tgh senyum tp mukenye seperti tiada perasaan pun kepada anda

..> senyumlah walaupun anda tidak suka senyuman anda disalah erti kan..

..> jadi dengan senyuman terjalinlah ikatan.....hati anda bahagia n anda memandang masalah itu hanyalah sekecik anak semut baru lahir...ya seperti anak semut baru lahir........................................adios..;)



......pagi2 sudah beli nasi lemak...ok fine..lagi 30 minit kesannya akan menyerang otak anda ya..bersiap siagalah cari kedudukan yang selesa..:)



kita kembali lagi...hmm hari ni ntahla..nak kate takde semangat nak wat keje tak jugak ... tgh start enjin laie ni...;0..nanti sabtu ni ade lagi XTVT EX-PLORACE dgn staff..kene ade jam 7.30 pagi...adoii den mau tido umah sapo lak ni aiii..;0..dahla umah den jauh nun di sana..nak dtg sini mau amek masa tuuu.....



hari ni den byk nyanyi lagu ziana sebab stress kot...lagu 'syair yang rindu kau bawa bersama..kekal ia bersama...sepi harapan cinta yang punah...sayang dgrkanlah syair kau tulis ku lagukan...moga jadi ikutan suatu masa...hmmmm ( tak ingat ;p )...



den memang peminat lagu ziana kot n den raso den bleh nyanyi lagu ziana cuma kat umah je kot hehehehe....yolah den kan tak suko glemer2 ni ahakssssss....(muntah!!)..;p



hmmmmm k lah den pun dah takdo idea nak karang apo dah ni..otak block plak idea den..



fuhhhh kusssssss semangattttt tak ponah2 den t'jorit kuat mcm td..nak tau pasal apo???..punyela khusyuk taip ni tetibo ado plastik terjatuh tepi den..cetttt ingatkan natang apo totibo muncul adoiiiilaaaaaaa...dah la den sowang2 jo ni ;p..



hahahahahaha golakla sowang2...;p..adiossss ;0



continue lagi..ok dah habis sebahagian koje..ujan lobat kat luo ni..hope benti time nak balik kang..eden tak bawak payung nih ;0..



malam ni nak masak apo lak aiii ;0...fikir2 nak buat cucur bawang campur keret je kot..malam2 takmo makan berat2 tp somi cekmi len plak..malam2 kene makan borat2 sebab balik koje dah lapo aisehhh...;0..ado pasar malam lak arini...tgkla keadaan camno nanti...



malam ni kono cari baju warna kuning lak..ado ko dak tak tau le..;0...aii loteh2 kono selongkar lak...aduiiii..;0




..> dalam amcorp mall




..> balik singgah giant jap beli ayam..:)..cekmi tak masuk somi cekmi je..kalau cekmi masuk bahaya tu tak cukup duit somi cekmi kang ;0





..> makan malam :)

4 comments:

Shaharatul Akma said...

kihkihkih senyumlah selagi gigi anda tidak ader yg gugur lg..

amy said...

sonyum mano nampak gigi ma..ni sonyum sopan vs ayu laie ;0

Shaharatul Akma said...

hahaha bapak lawak!gara2 plastik terkeluar sore akk yg ayu 2 kannnn~~

amy said...

sore i yang mcm bukan sore i tau td..uikss terkedu jap tp ignore je ;0