Sunday, 3 April 2011

SaBtU 2/4/2011

hari ni cekmi n somi decide gi mydin usj buang masa kat sane..;p..so mari kita layan pic..:0 :





..> kami dalam mydin usj..jom shopping hehe..:)





...> muka happy memperabihkan duit hahahaha...;0





..> masuk mydin wajib bawak troli ok..nanti menyesal hahaha ( sila abaikan pesanan yg tak berfaedah ni ;p )





..> somi cekmi tgh pilih kismis..suke no makan kismis..cekmi??.time rajin je hehehe..;p





...> satu jenis kismis tak cukup ok..so amek lagi ni warna kuning lak..seb takde mcm2 kaler..if not???..semua amek hahahaha..





...> pilih2 tomato nak masak sambal sos sweet sour..:)





..> my feveret..susu...so amek 3 kotak ok...hehehehe





..> 1 bungkus roti putar sudah selamat masuk troli ;0..





..> somi cekmi tgh pilih karipap..




..> somi cekmi tgh timbang harga2 yg belum ditag lagi..





..> sengih dulu bang hehehe..;p





..> muka happy..hari2 shopping bestnyeeee ;p





...> ok nak balik dah..





...> nilah hasilnya...seb cepat balik if not???..kene panggil lori hahahaha..





...> makan malam..simple tp sedapla coz dah letih..tp best hehehe

2 comments:

Shaharatul Akma said...

k.emi : mne menu yg beli dri mydin nie??haiyaaa~~bwk mai lah skitttt..mau rasa kottttt...kihkih
menu dinner besshhh sgt taw!hikhik no more ayam pak asyid!

amy said...

aah menu diet ni plus malas nak masak sebab loteh jalan2 hahaha...kek tu blehla bawak sok coz ade lagik hehehe