Monday 10 April 2017

AHAD 9/4/2017

   
        Hari minggu semalam aku keluar berjalan2 dengan encik suami tapi selalu jadi masalah bila fikir nak ke mana 😄 balik2 jalan2 tempat yang sama hahaha 😄 memang masalah besar sebab cuti pun ahad je kan 😄 so kitorang jalan je window shopping sebab dekat shopping mall sejuk sket nak jalan2 kan 😄


       So kitorang lunch dulu dekat tingkat teratas shopping mall tu aku try order menu laksa thai sebab rasenye aku tak pernah lagi makan laksa thai ni tapi bila dah makan okla bolehla try sesuatu rasa yang berbeza tapi untuk laksa nampaknya tak boleh lawan lagi laksa kedah muahaha 😄 air pulak aku order cold green tea hmm nak kata sedap air ni bagi aku okla sebab habis jugakla aku minum 😄 encik suami just order nasi lemak telur ikan bilis dengan nescafe setia beliau 😜 hahaha memang hantu nescafe my suami ni haha 😄


     So habis makan tetibe aku rasa nak tengok wayang sebab dah bertahun rasanya tak masuk wayang boleh kira sebelah tangan je berapa kali aku ke situ 😄 so kitorang g tengok ada cite ape yang best pastu aku tengok ada cite smurf , power rangers , cite hantu tajuk ape ntah demorn2 tu pastu beauty n the beast pastu aku ajak encik suami tengok smurf hahaha 😄😄😄 tapi encik suami nak tengok power rangers pulak aku dah macam ish power rangers? Confirm aku kebosanan sebab tak minat pastu mesti tido sebab sejuk dalam panggung tu kan hahaha tapi takpelah dahulukan minat encik suami nanti my turn pulak ok 😄


     So belila tiket masuk tengok power rangers pastu pilih seat kami pilih seat tengah2 stage so boleh fokus tengok pastu aku dah macam hmm best ke? Kang aku tido je kang hahaha 😄 , tiket masuk harga RM13 dah sekarang aku ingat RM8 je muahaha memang ketinggalan ntah tahun berapa last aku g tgk wayang tiket harga RM8 tu 😆 


   Ok kami ambik tiket tu jam 9.30 malam so lepas maghrib terus makan malam kat food court dulu ambik set untuk 2 orang pastu tambah ikan kembung goreng , rest2 jap baru gerak masuk panggung wayang , ramai jugak datang tengok power rangers ni aku ingat berapa kerat je sebab fikir ape yang best sangat cite ni hehehe 😄


  Ok wayang start dengan iklan dulu pastu intro cerita pastu baru masuk cerita , aku dah start bawak keluar biskut2 kot kebosanan kan tapi tapi tapi wahhh layan jugak tengok power rangers ni hahahaha 😄😄😄😄 terus fokus tengok ghupanya best jugak power rangers ni ada unsur2 humor jugak rasa sayu semangat setiakawan tolong menolong sebab tu agaknya ramai suka tengok power rangers ni 😄 aku tengok 2 jam rasa macam tak puas hati lak sebab rasa macam sekejap je 2 jam tu haha 😄 sudah kena sampuk dengan cerita power rangers tu dah nampak gaya 😄 tapi bagi aku bestla jugak boleh tengok episode lain pulak nanti kalau ade 😄 tapi aku nak tengok smurf pulak 😄 amboi ade hati tu nak ke panggung wayang lagi 😄


  Dah habis tu kami pun gerak balik shopping mall sah2 dah tutup so kami gerak ikut lift terus ke tempat parking je , sampai rumah dah asyik cakap dengan encik suami pasal cite power rangers tu haha 😄 encik suami cakap ade lagi sambungan dia amboi2 saje la tu 😄

   Ok sekian dulu nanti kita sambung borak lagi k 😄

Wassalam 😘
  

No comments: