Tuesday 25 April 2017

MONDATE : TERJEBAK TENGOK FAST FURIOUS 8




Entah macam mana boleh pulak aku terjebak tengok cerita ni kat pawagam 🤓


#google

Asal aku nak tengok Smurf tu sebab encik suami janji nak teman tengok hehe yelah kan hari tu teman dia tengok power rangers tu so turn aku la pulak kan 😄 tapi masa sampai kat pawagam dalam shopping mall tu cerita smurf dah start separuh jalan so kena la pilih cerita lain 😀


#google

So ternampak ada cerita fast furious 8 yang orang asyik cakap best tu ntah camna bolehla pulak aku pilih cerita tu siap tanya staff situ best ke cerita ni kang tertido aku kang sebab aku ingat cerita kereta2 racing2 ni aku kurang gemar sket 😄


#google

Sebelum tengok cerita ni start jam 9 malam aku g secret recipe jap makan kek 🍰 😗

So hari ni pilih kek cheese choc dengan carrot cake tapi rasanya aku lagi suka cheese choc 😘



#google

CHEESE CHOC CAKE

#google

CARROT CAKE


Harga tiket pulak RM15 aku dengan encik suami pilih seat tengah2 sebab nak tengok depan2 fokus gitu 😄 ada jugak seat couple tapi atas sekali la harga tinggi sket tapi takpela kitorang pilih seat tengah je sebab nak fokus jalan cerita 😃


#google

Bila cerita dah start memang aku fokus habisla cerita ni sampai encik suami cakap tak berkedip mata aku tengok muahaha 😄😄😄 ok serius memang terbaiklah jalan cerita dia ada unsur2 persahabatan , percintaan , kekeluargaan pastu adegan kawan2 nak selamatkan kawan walaupun kawan terpaksa khianat demi keluarga eh kagumla aku tengok patutla ramai cakap cerita ni best 😗 rate aku bagi memang 5 bintanglah gitu 😄


#google

Memang hebat cerita ni plus pelakon2 dia pun hebat2 😄 memang macam2 perasaan ada tak sedar aku pun hayati same 😄 tu yang encik suami cakap tak berkedip mata aku tengok cerita ni haha sebab memang best walaupun asalnya aku tak minat cerita2 fast furious pun 😄


#google


Habis tayangan jam 11 malam singgah 7E kejap beli roti gardenia tu dengan telur untuk sarapan esok 😗



Air mineral RM3.50 🙃

Sekian entri aku hari ni 😄 gambar takde pasal aku tertinggal hp kat rumah muahaha 😄

Oklah korang tido dulu dah pagi2 buta aku baru habis menaip 😄

Wassalam

Zzzzzzzz




No comments: