Thursday 10 May 2012

BaCaLaH....:)



Untuk makluman anda, negara israeil adalah sebuah negara yang mampu berdiri di atas diri sendiri. Berbagai peluang pekerjaan ditawarkan kepada umat Islam dari berbagai negara, terutama negara-negara arab yang berjiran dengan israeil seperti Mesir, Jordan dan Iraq. Ramai orang-orang Palestin yang berkhidmat dalam ketenteraan israeil, buruh binaan, perniagaan dan juga lain-lain bidang di negara israeil. Jadi tidaklah pelik jika muka tentera israeil dan amerika berwajah arab kerana mereka memang orang arab tetapi makan gaji dengan israeil atau amerika.
Apa yang paling menyedihkn ribuan perisik israeil dan amerika adalah beragama Islam dan berbangsa arab, mereka sanggup membunuh sesama Islam dengan hanya bertujuan mendapat upah dari isreil atau amerika.
Ribuan rakyat Palestin menyeberangi sempadan ke israeil setiap hari adalah kerana menjadi buruh binaan rumah pendatang haram israeil, mereka terpaksa mengambil upah dari israeil walaupun mereka membenci israeil. Inilah hakikat kehidupan umat Islam yang terlalu lemah dan sentiasa bertelagah sesama sendiri.
Tahukah anda ? , buah-buahan dan segala peralatan seharian yang dijual disekitar Masjid Al-Aqsa adalah produk israeil. Hampir semua barang jenama terkenal dunia yang dikeluarkan oleh negara amerika adalah dihasilkan dalam negara israeil untuk pasaran Timur Tengah tetapi di labelkan ” Made In Amerika ” termasuk kelengkapan canggih ketenteraan amerika.
Wallahhu A’lamu Bissowab.





No comments: