Sunday 9 February 2020

CUTI THAIPUSAM BALIK KAMPUNG JELAPANG PADI



Al kisah hari cuti thaipusam lepas aku balik kampung aku di Alor Setar dengan adik lelaki aku dan keluarganya
( ewah rasa macam tengah tulis karangan pula 😃 )

Adik aku singgah rumah aku jap pastu kitorang gerak ke Alor Setar sampai je di Sungai 2 adik aku tanya nak singgah makan kenduri ke? aku pun kata jomlah gi kenduri rumah mak menakan sepupu anaknya yang lelaki kawen lagipun dah lama aku tak jumpa mak menakan sepupu aku tu aku ingat lagi beliau pernah ikut keluarga aku gi bercuti ke Pulau Bidan masa aku darjah 1 ke 2 camtu lepas beliau kawen kami dah jarang2 jumpe 😃


Anak buah aku Ammar ni dah pandai nak bervideo call tu 😃 tak sabaq tunggu mak ngah comelnya ni balik muahaha 😄
Elok sampai kampung je peluk2 aku lepas rindu 😃
I'm so touching you know 😄


Suami aku dengan Aydan
anak adik lelaki aku 😍


Sebelum bertolak jom swafoto jap 😃


Makan kenduri jap 😃



Bersama ikmal dan addina
Semoga berbahagia sehingga ke Syurga
Aamiin... 😍💕


Sepupu aku Abang Adi dan keluarganya 
Dorang sampai dulu
Tak sempat aku jumpe 😃


Abang aku dengan mak pak pengantin dan pak menakan sepupu 💕


Sekarang ni aku makan dengan mata bukan dengan perut 😃 sebab tu mak aku kata aku semakin kecik muahaha aku tak diet ok cuma aku cepat kenyang bila makan dengan mata hehe


Masa ni lepas makan kenduri 😃
lepas makan tau lah apa jadi ha ha



Bila orang KL jumpa orang Aloq Setaq 😍


Adam anak buah pertama dah besar dah dia suara pun dah nak macam orang dewasa dulu duduk asrama tapi dah duduk semula dengan keluarga 😄


Arif macam biasalah kalau tak disuruh pandang kamera asyikla dengan game hp nya tu ish2 budak2 zaman sekarang 😃


Sibuk je 2 pupu ni buat kerja 😄
Ade2 je yang dikerjakan 2 budak kenit ni haha
Ammar & Aydan 😍💕




Main khemah2 pulak abang aku pasang depan rumah
kononnya nak tido situ
tapi ntahla sape yang tido situ malam tu 😄



Masa ni tengah makan
Aku ambik sikit ja agak2 boleh kenyang
tapi memang kenyang pun 😄 


No comments: