Sunday 16 February 2020

MAKAN MALAM DI RESTORAN HADRAMOUT



Malam ni aku rasa macam nak makan makanan ala arabian sebab dah takde idea nak masak ape hehe 😄bila encik suami balik je solat maghrib terus kitorang keluar tapi kami ke billion dulu beli barang2 dapur untuk masak sarapan pagi esok , masak ape? tungguuuu 😃


Lepas beli belah sikit kami terus ke restoran arab ni
Ramai jugak pelanggan hari ni
tapi takpe aku suke je ramai2 ni meriah sikit 😄💕


Lepas pesan menu tak lama air ni sampai dulu
Suami aku pesan air arab mint tea aku pulak pesan air cappucino panas
Dua2 sedaplah pada tekak aku 😘👍
Ada jugak puding karamel ni terus layan makan pencuci mulut dulu 😃


Puding Karamel yang sedap takla manis sangat jap je licin kami makan sementara tunggu pesanan2 lain sampai 😘
Belakang aku ada keluarga cina ni aku dah macam...yelah dengan macam2 berita sekarang ni kan...


Lepas tu sampai Kebab Ayam dengan daging ni
Sedap 😘👍💕


Salad Timun Tomato
Sedap dan segar 😘👍


Tak lama lepas kebab tu sampai hidangan nasik arab dengan ayam pun tiba
Makanlah kami sampai kenyang tu pun tak habis 😄 minta tolong pelayan situ bungkuskan hehe
Alhamdulillah puas hati makan kat sini 😘👍💕


Pisang ni encik suami bawak balik bos beliau bagi
pisang pun tak masak lagi aku tak fikir lagi nak masak ape 😃 esok2lah fikir hehe

Good Night 🙋‍♀️💕

No comments: