Thursday 6 February 2020

KISAH STRAWBERRY



Ewah rajin pulak aku mengupdate kan 😄
Ade yang doakan aku supaya rajin update ke tu?
Sebab instinct aku dapat merasakannya 😉
Doakanlah aku ye supaya rajin
kang ade yang rindu nak baca hari2 ye tak? 🤣

Oklah dari aku merapu panjang2 ha ha sebenarnya hari tu kan yang aku gi cameron tu aku adela beli strawberry kan cadangnya nak bawak balik kampung tapi bila aku check semalam tak tahan pulak buahnya yang aku simpan dalam peti ais aduh kecewa rasa cuma dapat selamatkan sebahagian saja hmmm tu yang terus aku buat jus strawberry je tak jadi bawak balik kampung hmmm 😅


Banyak ni je yang elok pun
jadilah nak buat jus je pun 😃


Buang daun2 atas tu bersih2kan elok2


Aku kisar dengan susu pekat sikit campur 2 gelas air masak


Dapatla 4 gelas 
2 gelas tinggi dan 2 gelas rendah 😃


Sejukkan dalam peti ais 😘


ni la strawberry yang tak elok dah tu
cadang nak cuba tanam 😄
we will see....💪


Menu makan malam kami
Ikan Sardin masak kicap
Lame aku tak masak kicap sebab bukan favourite aku 😃 sesekali ok lah layan
Aku ok je makan ape pun janji halalan toyyiban 💕


Sawi campur tomato
Alhamdulillah 😍

Sekian dulu 💕

No comments: