Tuesday 4 February 2020

MAKAN MALAM KAMI DI ADDON WHITE COFFEE



Hari ni aku dengan suami makan malam di Addon White Coffee
Pertama kali masuk sini dah rasa selesa dengan tempatnya 😍
Dahlah tutup jam 12 tengah malam jadi takla aku rasa terkejar2 nak makan secara santai2 kan 😄
Suasana tenang berhawa dingin dengan lagu2 rentak perlahan memang mendamaikan suasana 💖



Jom pilih menu pilihan 😘
Aku taklah lapar mana pun sekadar mengisi perut manja2 je ewah 😃
Nak makan apa pun tak tau ni 
jomla tengok2 menu kot2 ada yang menarik hati hehe


Jom suami kita swafoto jap 😎💕




Aku order Red Bean Matcha Green Tea RM7.40 manakala suami order Sweet Corn White Coffee RM6.10


Suami aku tolong tuangkan 😃
Aku kan sibuk snap sana sini muahaha 😄


Siap 😍


French Fries RM6.70
Suami aku la order ni 😃


Roasted Chicken 2 Pax
2 Rice , Flavoured Rice
RM20.90


Bila suami ambikkan gambar 😄



Alhamdulillah dah kenyang mata mula mengantuk jomlah beredar balik 😄
Memang macam tu kan lepas makan hehe

Sekian dulu 😍


No comments: