Wednesday 5 February 2020

MAKAN MALAM DI RIEZA TOM YAM CAFE



Sebenarnya aku nak goreng je nasik
Tapi suami kata tak payahlah esok je goreng
Malam ni jom makan kat luar 😃
Wah bestnya kan kalau sepanjang hidup suami cakap macam ni muahaha 😄
Dah..jom...😜


Nampak keropok lekor terus order 😃
Aku order teh o panas
hmm tak tahu nak order ape weh padahal kat rumah pun ade teh 😜


Suami aku mintak buku menu
balik2 order yang sama je 😃
aku order Nasi Goreng Ikan Masin
Sedaplah jugak 😘


Suami order Nasi Goreng Paprik
aku rase oklah 😘


Sementara tunggu menu2 di atas swafoto la kejap 😜
dah lewat pun keluar pun dah lambat hehe

Roti ni aku bakar pagi tadi
aku sapu peanut butter sebelum celup dalam adunan susu , susu pekat , telur
kemudian bakar
sedap dan kenyang 😘






Bakinya suami aku bawak ke tempat kerja 😍



No comments: