Friday 8 April 2022

AL KISAH RAMADHAN 1443 D6

 


Alhamdulillah hari ni cuaca membolehkan aku gi bazar ramadhan , menu2 yang aku beli macam kuih vadai , laksa sarang , popia sambal , pulut panggang , kerabu perut ; kerabu kacang botol , kuih kacang hijau yang berabuk tu pastu kurma ajwa sikit boleh tahan mahal jugaklah harga aku rasa pastu kuihnya kecik2 je apapun aku pahamla dengan keadaan sekarang jadi tak kisahlah janji perut kenyang boleh teraweh pastu kan , masa aku gi bazar tu belum ramai lagi tapi bila nak balik tu mak aiii berderet2 kereta masuk bazar jadi baik gi bazar ramadhan awal2 kan , lebih2 menu tu bolehla bawak ke sahur pulak , esok pun aku rasa nak gi bazar lagi hehe , ok lah takleh taip panjang2 jam dah 11.17 malam esok nak bangun awal & sahur ok lah selamat bersahur jugak esok korang2 ye wassalam...


 Alhamdulillah menu2 dari bazar ramadhan tadi

 

No comments: