Friday 22 April 2022

AL KISAH RAMADHAN 20 1443H

 


Eh dah masuk 20 Ramadhan kan 😊 cepat betul nak sampai ke penghujungnya bulan ramadhan ni ikutkan aku suka ramadhan sepanjang tahun tapi mustahillah hehe jadi hari ni menu berbuka aku rajin sikit nak masak nasik lemak dengan sambal tumis petai pastu buat kopi panas2 huiiii lambat aku bangun bila dah mengadap nasik lemak kopi o ni hehe


 Selain tu aku masak agar2 rose ringkas je tapi layan lagipun bagi aku agar2 masak macam ni memang tak bosan yelah dari kecik memang mak aku kerap buat agar2 ni Al Fatehah kat mak yang dirindui & diingati selalu....

 


Siap dah menu berbuka ramadhan ke 20 siap ada lampu lip lap lagi tu amek aura raya hehe kalau dah guna masa nak raya lepas2 raya pun boleh guna kalau gi berkhemah kan 😊👍 Oklah tido dulu jangan lupa bangun sahur ye jap gi sahur ada keberkatannya 😍💪 Wassalam... 

No comments: