Thursday 7 April 2022

AL KISAH RAMADHAN 1443H D4

 


Alhamdulillah ramadhan ke 4 pagi2 lagi aku dah bertolak balik ke rumah dari kampung , cuaca sangat baik sejuk je pagi2 , elok sampai rumah je aku letak tepi semua barang2 haha malas nak terus kemas2 asing2 baju nak basuh sebab rasa ngantuk letih semua ada nak tido je hihi lepas zuhur aku tertido bila bangun memang lebat hujan kat luar patutla sedap je tido kan ha ha pastu nak masak untuk berbuka bahan2 nak masak habis jadi apalagik aku order food panda je menu burger dengan nasik dengan ayam cukuplah buat berbuka ringkas2 esok sahur goreng nasik je atau layan cucur peneram dengan teh o panas2 cukuplah syukur Alhamdulillah atas rezeki dariNya...Oklah aku benti dulu jam dah 12.14 tengah malam , bila hujan2 ni mata rasa nak tertido je kan hihi , oklah korang selamat bersahur & berpuasa ye esok...wassalam...


                       Alhamdulillah selalu  

 

 

No comments: